I do what I want and live the life that I want

Kommit hem till Stockholm men vill tillbaka lika fort. 
Känner att det är min stad, jag vill bo där och kommer trivas.

Trodde inte att så mycket kunde hända på en helg. 
Can it change things here at home?

Jag tänker göra något som jag aldrig gör, ta en dag som det kommer. Sluta tänka, njuta av det liv av lever, min student, stänga av ett tag. 

Jag vill samla mitt tjejgäng, ta ett glas vin ute och äta god frukt. 
Precis vad jag ska göra, 


No one has control over me. I never knew that freedom was like this wonderful!



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej

Kan vi inte få se en bild på dig i balkläningen:)

Har hört så mycket om den nu:)

Hoppas du hade kul på balen i alla fall.

Kram

2011-05-20 @ 10:37:49
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0