Någon sa mig att man bara lever en gång,

19:11 är klockan redan och för mig känns det som dagen precis har börjat, 

Igår blev man bjuden till Bäcke, så jag tog med mig min älskade vän, 
Åkte dit väldigt sent, tror vi kom fram vid 23:30, gick till en förfest, men stannade inte länge alls innan vi drog på någon "krog" i Bräcke, fruktansvärt spårat. 

Runt två tiden kom vi hem till Niklas, där vi drak vin och öl. Pratade och blev myggbiten. Vid 04 tiden kom vi på att vi skulle ut och åka båt, lånade massa kläder, så vi såg ut som fyra jägare, vilket var mycket snyggt! 
Gick ner och tankade båten och sen åkte iväg, fiskade lite och stannade på en ö. Öldricknde, nakenbad och eld. Jag klagar absolut inte. Sen somnade vi på bäver fällar och vaknade vid 09 tiden i morse. Drack öl och packade ihop, for tillbaka med båten i regn och åska. När vi kom fram var alla vi så trötta så vi sov någon timma. 

Kom hem för ett tag sen, vid 17 tiden, Filip var gullig och hämtade oss. 
Det var lyckad kväll, det uppskattades med lite skog en kväll, trodde dock inte att jag kunde sova så hårt ute, inte vakna av att någon skriker på mig och drar mig i benen. ^^



Min fina älskade vän, tack för att du är du

Kommentarer
Postat av: Erika

Lill kusin man ska inte dricka på sjön de kan vara farligt:)

Kan du inte lägga upp bilder på student balen så jag får se:) söta!!!

Kram

2011-06-13 @ 10:42:19
URL: http://prickelin.blogspot.com
Postat av: linnea

puss på dig <3

2011-06-14 @ 16:27:31
URL: http://linneafr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0