Påsksmällen

Lyssnar på min Lykke li låt - love out of lust. 
I natt sov jag ensam på vädligt väldigt länge, saknade en liten sofia bereve mig, men jag sov jätte gott och såå länge, precis vad jag behövde. Igår kväll innan jag somnade samlade jag alla mina tankar till Jennifer och hennes familj. Förstår inte varför sådana saker händer nu för tiden. 

Snart ska jag hoppa in i duschen, fixa ordning mig för att åka till klövsjö med sofia. Har längtat sååå mycket efter min mamma så det kommer bli heeelt underbart att få träffa henne. Men innan dess måste jag stressa in på stan och köpa lösisar tills i kväll på make up store. Så jag har egentligen inte tid med att blogga känner jag. Men det löser sig alltid :) Påsksmällen är det idag, förra året hade jag och sofia lite för roligt verka det som eftersom vi inte minns om det var på skalet eller puben, men vi lär nog hamna rätt denna helg. 

Ha en trevlig påsk, det ska jag, äta påsk mat tills jag spricker! MUMMS. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hör av dej/ jens

2011-04-22 @ 11:07:29
Postat av: Erika

Glad påsk i efterskott:)

Kram

2011-04-26 @ 11:02:34
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0