Projektarbete

ÄNTLIGEN är måndagen över, finns inga värre dagar än dessa men nu är det över. Har haft en helt okej dag, suttit på körskolan nästan 3 timmar så jag har fått lite gjort i alla fall :) ska dit efter skolan i morgon igen och efter det blir det en fika tillsammans med Lovisa som jag har längtat efter :) 
Sitter och pratar med Alex i telefon nu och planerar middagen, det blir fläskkarré med ugnsbakad potatis idag :)

Efter middagen blir det plugg, har ett omprov i morgon som jag ska göra, pust säger jag. Skönt att vi slutat klockan två i morgon i alla fall. 
Måste berätta också att jag och Jennifer åker till min stuga i Torsborg nästa måndag och ska göra vårat projektarbete, vi ska göra överlevnad, haha mm ni kan ju bara tänka er när vi står och fiskar och luktar SKIT, bi ska vara där i fem dag, så det är lite att planera denna vecka för oss kan man påstå. Men jag tror att det kommer bli en minnesvärd vecka :) Så jag hoppas att ni tänker på mig extra mycket när ni kan tända lampan, äta en pizza och DUSCHA som jag inte kommer kunna göra, om jag inte vill hoppa i sjön då, men det lär man ju inte överleva. Det finns inge el och ingen toalett, så ni kan ju tänka på mig när ni sitter och gör nummer 1 och 2, då jag får göra det i skogen. Haha detta kommer inte sluta bra!

Nu ska jag plugga och vänta på att min Alexander kommer hem :) 
Ha en trevlig måndagskväll för det ska jag ha i alla fall :)




Haha hittade en bild på stugan på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0