Nålar

Idag blev det en hemma dag eftersom min rygg är så jävlig med mig så jag spydde två gånger i natt för att jag har sådan smärta. Så jag har varit hemma, umgåtts med Alexander och varit hos akupunkturen, det var lika skönt denna gång också, men självklart inte när man sätter in nålarna men när man sätter på strömmen på de så det pirrar i ryggen, inte helt fel :) Satt ström på fyra nålar idag, sist var det två.
Såg Kalle idag också på stan när jag skulle till akupunkturen så jag ringde så han frågade om jag ville ha mat, så nu har man det hemma också, gött! 

Ska ta mig en promenad också innan jag lägger mig ikväll + LÄXOR, åh så kul!
Hörs kanske senare.


Det är skönare än det ser ut, det lovar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0