hösten är här

Sitter och väntar på att Jennifer ska ringa mig, ska dit och plugga en massor. Det är ju nästan något i varje ämne. pust. Sitter och lyssnar på Håkan nya låt just nu, man kan ju inte säga annat än att han har bara bra låtar, ingen är dålig :) Gillar verkligen den nya, River en vacker dröm.

Johanna har skrivit träningspass och mat till mig. Imorgon börjar allvaret! Slut på gosaker, nu ska jag komma i form så jag känner mig riktigt snygg :) Men jag får INTE glömma körkortet, ska dit i morgon efter jag har varit på akupunkturen, längtar verkligen dit. Sist så använde hon ström i 2 nålar och det var verkligen mycket bättre och skönare :) 
Måste berätta om söndagen också, då jag och alex firade våra två månader (jag hade faktiskt glöm de, alex påminne mig, PIMSANT) men i alla fall så följde jag med han och hans familj till åre marknad, det var jätte mysigt, kul att jag kunde följa med dem så jag får lära känna familjen lite.
Synd bara att man ska vara så fruktansvärt blyg! åh såhär kommer jag väl vara hela livet, hoppas det blir lite lättare snart bara. Men jag blir alltid så nervös så jag spricker typ, speciellt när de pratar engelska, inte hela tiden men ganska mycket, då blir man ju lite nervös, haha men det är ju bra träning för mig eftersom jag är sämst på det! 


men nu ska jag packa mina böcker och traska till Jennifer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0