wonderful

Jag är hemkommen från Stockholm nu, åkte dit i Torsdags för att spendera lite tid tillsammans med Alex.
Jag missade dock Dansgalan i Nälden, men de var verkligen värt de. För att jag har haft mycket bättre hos Alexander.
I Torsdags hann vi inte göra så mycket för att mitt tåg kom fram vid halv elva så vi la oss ganska fort för att jag var så trött. Fredagen myste vi hela dagen, senare på kvällen gick vi ut och åt, Alex var gullig och bjöd mig på mat :)
Lördagen skulle vi på stan, men det slutade med att vi inte tog oss upp utan bara myste åt bullar och kollade på film :). Tog en liten promenad också innan filmen, fick ner till vattnet där vi mötte på jätte farliga fåglar. En som bara var tokig och inte rädd alls för oss, förutom när hans "livvakt" kom dit och vaktade han från de andra fåglarna. Sen en av de stoora fåglarna bara fräste åt oss för att vi kom för nära, eller Alex kom för nära. Eftersom jag är så fågel rädd så ville jag mest bara hålla mig undan.

Jag och Alex hann på stan en sväng idag innan jag skulle hoppa på mitt tåg och åka hem. Då och nu ångrar jag verkligen att jag åkte hem. Jag hade det bättre där. :)

Så nu ligger jag i sängen, myser i Alex tröja och ska snart sova så jag orkar med skolan i morgon.
Fy vad tråkigt med skola. Längtar bara till rasterna då man får sitta och prata med klasskompisarna
om helgen.

Sov gott
Charlotte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0