Ta hand om dina minnen, de kommer inte åter.

Nu har jag precis lagt mig i sängen och pluggar lite på körkorts teorin.
Känner att jag vill bara ha körkortet klart nu, men jag får ingen ro att sätta mig ner och ta tag i det.
Men jag måste skärpa mig.
På Onsdag ska jag iväg till Bo i Åre för att kolla min rygg och nacke igen, känner att nu får det vara nog.
Hoppas vi kommer på en bra lösning tillsammans.

Skolan idag var ganska trist faktiskt, jag har gjort illa mig så jag hade mest bara värk.
Slutade lite tidigare också för att jag hade tid hos barnmorskan och det gick bara bra.
Sen gick jag med Sofia en sväng på stan innan jag åkte hem. Varit ganska trött efter helgen så jag har
legat i soffan och myst. Kollat på hollywoodfruar har jag gjort.

Men nu ska jag mysa till mig och säga Godnatt till Alex innan jag somnar :)
Kram
Charlotte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0