oturen kom till mig och gjorde mig illa..

I helgen så jag har varit i Oviken. Har bott hos Felicia och hälsat på hemma över lördagen.
Felicia och jag har bara myst, kolla på film och ätit gott :) Det har varit jätte skönt att få kommit ut lite på landet, varit med hundar katter och barn :) Detta måste jag göra om snart igen.

Just nu ligger och i sängen. Tänkte ta mig en skön promenad men jag känner ingen lust alls faktiskt. Borde ta tag i plugget och få de gjort. Få se vad jag gör om ett tag.

Ha en trevlig söndagkväll
Kram Charlotte



de tar på mina krafter

Kommentarer
Postat av: Johanna

du ska veta att du är min bästa vän! kom ihåg att du är inte ensam i detta <3

2010-05-09 @ 20:30:58
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du är min bästa vän också, tack johanna <3

2010-05-10 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0