/

Igår natt och den här dagen har gjort mig illa.

Vissa saker vill man höra och vissa andra inte, jag borde på ett sätt vara glad men jag är i stället ledsen..
Jag är så beroende av sällskap men just nu är jag helt ensam och bara tänker igenom det som har hänt och
vad jag borde göra och inte. Jag vet att man inte ska vara ensam när man är ledsen, inte jag i alla fall, inte någon för den delen.
I natt fick jag dåliga besked, för jag trodde att du kände på ett annat sätt som visade sig att du inte gjorde.
När jag blottade upp mig och visade att de är så här jag känner så var det ett slag tillbaka.. Jag är förvirrad och undrar om jag ska vända eller göra som jag har gjort eller som vi har gjort. jag vill ha ett bra svar. Somnade inte förens vid fyra denna natt.

Idag vid ett tiden så fick jag ett samtal från min mamma som gjorde mig illa också. Att veta att jag inte kan ringa eller skicka ett sms känns så konsigt och jobbigt. Vi skulle umgås denna dagen men som slutade med att jag fick gå hem från skolan och lägga mig i sängen.



Kommentarer
Postat av: eva

Min kära systerdotter...



Just nu är de mörkt, men du ska se att livet har en mening med de här oxså... Kram Moster

2010-05-17 @ 22:36:43
Postat av: Anonym

<3

2010-05-18 @ 07:53:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna

Vännen, det kommer lösa sig. Det gör det alltid. Tids nog <3

2010-05-18 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0