Dåliga nyheter

Nu är det Söndag igen.

Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag var hos Bo i Åre.
Jag kollade min nacke och rygg och han sa att jag ska börja gå hos sjukgymnast för att träna,
smärtan som jag har i nacken och övre ryggen kommer försvinna men inte problemet i ländryggen
Den smärtan kommer jag att få ha kvar hela livet. Det jobbigt för att han sa att jag kan glömma att jobba med det jag vill,
inom vården. Så nu måste jag hitta någon annat jag vill hålla på med för att jag kommer inte klara det för min rygg.
Känns tråkigt och jobbigt eftersom de är ju de jag vill hålla på med. Jag vill bli ambulanssjukvårdare men nu kan jag inte de för denna olycka som hände för tre år sedan..
Det är jobbigt med denna smärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0