Tillbaka i bloggen!

Jag är tillbaka efter en lång paus från bloggen jag har bara inte känt något lust till det.
Jag har haft ett jätte bra lov även fast jag blev sjuk i slutet av det.
Kryssningen var hur bra som helst, så mycket skratt har det varit. Idag Tisdag är jag hemma för att jag har en sådan jobbig hosta och jätte förskyld.
Ska snart börja plugga så det blir mitt göra idag som tur hann jag städa, damma, skura, tvätta, igår så nu blir det bara plugg idag och det känns bra. Något jag ska lägga mycket tid på är KÖRKORTET ligger efter i teorin. Något som jag är lite nervös över också är att jag har halkbana i morgon bitti! Så jag är ledig från skolan men ska pröva hinna till sista lektionen :)

Jag ska lägga upp bilder sen Tallin senare idag, Sofia ska bara fixa till dem :)
Ha en trevlig dag, Kram Charlotte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0