I want to have sex on the beach

Måndag!
Jag har inte haft en speciellt lugn helg alls, jag har varit på krogen både Fredag och Lördag. Skulle på fest i Fredags men jag hittade ingen skjuts dit.
Idag så jag det varit en skön dag på skolan, jag pluggade faktiskt mycket, fick beröm av matte läraren till och med. Sen efter lunch så gick vi till VTC och hade ellära. Helt okej faktiskt. Jag säger som Eric sa, "jag gör hellre detta än att torka skit". Mycket sant.

Snart ringer Sofia så ska vi ut på en härlig promenad och träna röven lite som igår ;)
Imorgon drar vi till gymmet också, måste börja träna så jag får den kropp jag vill ha.



ha en bra eftermiddag
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0