I fool myself

Halkbanan gick bra idag, kändes ganska segt bara att köra i ca tre timmar och så ska man byta och så. Men ganska roligt var det. Trevligt sällskap fick jag också.
Jag åkte aldrig tillbaka till skolan igen för att jag hade bara någon timma kvar så då tyckte jag det var onödigt.
Idag har jag bara tagit det lugnt, pappa var här också så jag fick lite pizza, det uppskattades :)
Sen har jag bara legat i sängen och hostat ser ut som jag ska få ögoninflammation också, hoppas inte det nu när jag ska fira Julia på fredag! Då är det kändistema också så nu är det bara att planera!

Men ha en trevlig kväll, missa inte greys and anatomy
Kram Charlotte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0