I can not tell you about the feeling

Skoldagen var rätt okej vi var och kollade på krematorium. Jag tyckte det var lite obehagligt för att de hade just varit begravning så vi fick se kistan och den obehagliga känslan var att jag visste att det låg någon död där i. Jag har ju faktiskt varit med om när något dött, hjälpt och tvätta och gjort personen fin. Men denna känsla var inte lika.
Sen gick vi ner där det fanns urnor och då fanns det en liten rosa där det var ett barn som hade gått bort, blev bara 8 år. Det var sorgligt att se.
Efter vi hade slutat fick jag åka med Mattias ner på stan, jag hade körning så jag hade inte hunnit gått. Jag måste verkligen plugga teori för jag har inte mycket kvar av körningen nu alltså. Jag längtar tills jag får körkort. Verkligen!
Men nu börjar klockan bli mycket. Har friluftsdag i morgon.
Sov så gott
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0