somna 07 och vaknar på natten

Jag är kvar i Oviken. Ligger i soffan, lyssnar på musik för tillfället. Har varit ute med Kalle idag också, så jag har inte bara legat här och varit lat om ni tror det. Men det var ju så kallt ute så jag tyckte att detta var skönare.
Ikväll sticker jag iväg till Lovisa och myser lite med henne i stället. Hoppas på att Felicia är gullig och släpper in hos i hennes stuga så vi kan kolla på en film. :) Men vi får se när hon kommer hejm.
Jag är trött och har ont. Kanske man ska sova en sväng innan man ska till Lovisa, för där lär ju all kraft i kroppen ta slut, ni som känner Lovisa vet vad jag pratar om. ;)
Ha en trevlig kväll
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0