Sexy girl

Klockan är 17:51, Sofia har åkt hem för ett tag sen och har jag städat och skurat lägenheten :)
Jag väntar på att Tea ska komma och sova över i natt. Innan hon kommer ska jag hinna fixa till mig lite och plugga hade jag tänkt, så jag har lite stressigt.
Igår hade vi sovmorgon, jag började inte förrens klockan 12 för att vi inte hade någon hälsa. Så det var skönt. Rolig idrott hade vi också :) Efter skolan följde Sofia med mig hem och vi lagade middag och myste och kollade på film hela kvällen. Tvättade gjorde jag också till klockan 12 på natten ;)
SJUKT snygg Tea vi har här!
Blir en skön helg med två av mina kära vänner :) - Skönt!
Så ha en trevlig lördag kväll
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0