OCHRASY

Hemma från staden!

Haft en riktigt skön skoldag, hade svenska och matte sen hade vi en lektion på stan, skulle gå och fika för att kolla på människor hur de beter sig, ungefär. Sedan efter jag och fia hade fikat gick vi lite på stan och träffade robin, jag köpte en tröja också :) Sen fikade vi, men jag hann bara beställa så fick jag ge det till Fia och springa, såg sms att jag hade körning, så det var bara att springa iväg!
Idag på körningen så fick jag hålla på att backa, gick skit bra! Tror inte att jag hinner få körkortet tills jag fyller år, men jag hoppas veckan efter eller något liknade. Ska hålla på att plugga varje kväll nu så..
Men nu ska jag städa och plugga lite :)
Godkväll, kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0