maybe we meet again

Jag har inte bloggat på ett tag nu för att jag har varit i Klövsjö och haft mycket för mig :)
I förrgår så var uppe på Storhogna och drack i baren och hade trevligt ;) Jag och Johanna försökte vara lite diskreta när jag skulle smaka men vi verkade misslyckas ;) Vi åkte hem senare och åt pizza och hade lite festligheter.
Senare på kvällen åkte vi till Storhogna igen för att träffa bartendern igen. Vi hade jätte trevlig och pratade på och lyssnade på musik. Vi lyckades aldrig ta oss hem heller så vi fick sova över en natt ;)
Men nu måste jag sluta, ska åka in till stan för att hämta Johannas saker och fixa lite i lägenheten :)
ha en trevlig dag.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Lovisa

men nice!

2010-01-07 @ 21:30:46
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0