kanskeomfyramiljarderår

Fredagsgodiset är nästan slut, klockan är snart halv nio och jag börjar bli trött.
Tycker att det känns tidigt att redan vara trött, men jag antar att det är musiken som gör det.
Kan inte sluta att lyssna på Twilight låtarna, de är verkligen så bra. Just nu lyssnar jag på Roslyn.
Ser ut som en kär vän följer med mig till mamma imorgon, och då menar jag såklart Julia Rahm :)
Är alltid lite roligare med sällskap i sin egen ålder också. Det kommer bli trevligt.
Någon som känns lite sämre är jag det blev absolut inte som jag hade tänkt mig. Men jag förväntade mig inte för mycket heller som tur var. Men så kan det gå. Jag är inte ledsen, är mera arg och irriterad. Men det går över om ett tag hoppas jag.

Jag börjar också känna mig sjukt less. Skolan är så jobbig så jag dör. Jag vill ha körkort nu, orkar inte hålla på att plugga. Jag vill ha lov, fylla arton, känna värmen komma så man blir på bättre humör! Ge mig allt på en gång!
Jag brukar alltid få min vilja fram så sätt fart!
Nu ska jag klia Sita (vovven) och mysa ner mig i soffan.
Kram på er. / Charlotte
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0