i like it

Heeej
Jag har varit lite utan dator i helgen, därför har det blivit något bloggande.
I fredags så var vi hos Lovisa och myste, drack vin och hade trevligt. Lite senare så kom det bli mera folk som vi umgicks med, men jag fick ont i huvudet och sov efter halva kvällen, haha. Ont i huvudet och magen är inte så bra. Har ju inte mått så bra några dagar nu. Är inte riktigt återställd än heller. Få se om jag går till skolan i morgon.
Igår så satt jag mig på bussen och åkte till Klövsjö, buss fick man åka gratis också!
Så skönt att komma hem till mamma, kolla på film, mysa på kvällen, god mat. :)
Men jag gatt åka hem idag :(  Där i mot åkte jag in med Richard så det var roligt att få träffa han också! :)
Senare så fick jag besök av Alexander :) Nu ligger jag bara här i soffan och tar det lungt :) Ha en trevlig kväll.
SNART 18! Kanske denna låt då? he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0