Dax att vakna där ute?

Ni måste ju erkänna att det börjar bli ganska segt nu va? Sitta inne på facebook och kolla när alla skriver åh jag älskar dig min pojkvän du är den bästa, skulle inte kunna leva utan dig bla bla bla. Men lägg av? Det kommer ändå ta slut inom kort och då kommer ni sitta där och gråta. Någon som jag märker är också att efter någon har varit tillsammans med någon så blir killen bara fulare och fulare. Stämmer nog in samma på tjejerna också för den delen. 
Men det kommer ju såklart inte att hända mig! Nej nej.
Det jag menar är det är föör mycket smör nu alltså, visst är det gulligt? Men när det blir hela tiden så är det så sjukt segt att läsa, tror att jag inte är ensam med att tycka detta heller. Eller jag vet att jag inte är ensam om detta.
Gulla på ni bara men det kommer inte hålla! Det håller för farmor och farfar. Men de var den tiden det!
Nu lever vi på 2000 - talet. Visst tycker ni, men läs det inte då? Då skulle jag vilja säga, har ni aldrig varit inne på facebook eller?
Visst låter det som jag aldrig har varit kär? men det lovar jag att jag har och kommer bli igen!
Men jag vet att det kommer och gå. Just då kommer de känns som den rätta, men jag är arton år snart, tror inte att jag träffar killen som jag ska skaffa barn med nu heller.. we'll see! Man ska aldrig säga aldrig! Eller?
Nä kanske man ska lyssna på en kärleks låt och känna hur det bara pirrar i kroppen?
Fyfan vad patetiskt som Johanna brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Tror på äkta kärlek

Du verkar helt säker på att blir man tillsammans med någon så kommer man göra slut med varandra. Det tror inte jag, jag tror verkligen man kan hitta den rätta när man är 18 år och vara tillsammans med den resten av sitt liv :) Varför blir man annars tillsammans med någon om man inte tror att det ska hålla i hela livet? Då ser man ju den partnern mer som ett tidsfördriv tills de att man hittar någon annan som passar bättre! Annars är det ju ingen mening att satsa, om man inte tror på livslång kärlek :) Tycker det är helt fel att skriva "Det kommer ändå ta slut inom kort". Men visst kan jag hålla med lite i det du skriver, allt gullande är väldigt överdrivet nu för tiden. Alla som säger "jag älskar dig" så fort man har kännt varandra i en vecka, det har inte samma betydelse när man säger det hela tiden som när man säger det när man verkligen menar det.

2010-01-24 @ 22:11:29
Postat av: förvirrad medborgare

är då 2000-talet alltså ett slags "svingersparty"?? hahah.. jag visste inte att kärleken förändrades så drastiskt med tiden, att kärlek slutade att bli äkta kärlek vid en viss ålder och en viss tid.

tack för upplysningen (Y) haha

2010-01-26 @ 21:36:06
Postat av: Jag är en förvirrad tjej som säger.....

Seriöst.



Min 2 månaders katt är mer mogen än du.



Jag skrattar så tårarna tryter, spara detta inlägg och läs det när du är vuxen, låt säga 30 år gammal..



Så kommer du skämmas som en hund.



2010-01-31 @ 12:13:09
Postat av: Anonym

Snacka om avis!! Gere för faan.. De fanns en tid då även du höll på så, säkerligen!

Så GROW UP!! Låt dom som är kära va kära och betee sej hur dom vill, så sköter du ditt... Enkelt!! Tro mej, du är då inge bättre själv!!!

2010-01-31 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0