Chilldag

Jag måste plugga, men jag orkar inte plugga. Jobbigt..
Jag har haft en skön dag, med en bra film. Jag och Sofia kunde knappt kolla bara för att det var så pinsamt ibland. haha. Minns inte vad den hette, berättar senare när jag har frågat Sofia :)
Jag gick faktiskt inte på skolan idag, för att jag börjar bli sjuk och hade ingen ork. Verkade inte som jag missade så mycket heller eftersom vi slutade 10:30. Skönt.
Igår hade jag och Sofia våran första lektion i stöd engelska, eller som jag och Sofia kallar det, SÄR engelska he he. Det funkade men det hade varit bättre att fått G redan från början. Det som är mest jobbigt att väl att det är efter skolan när de andra har slutat, varje onsdag.
Men nu ska jag plugga samhälle.
Ha en trevlig kväll.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0