SKÅL

Sitter i Klövsjö, har just kollat på Melodifestivalen med Motti och Pär.
Jag tycker att Anderas Jonsson var bäst av alla :)
Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och njuter och tänker tillbaka att i morgon var det ett år sedan jag och tjejerna såg Håkan i Östersund! Det är verkligen dax igen känner jag. Tjejerna och Håkan, finns inget bättre. 
Inte bara det så är de en vecka tills jag fyller 18 år idag, det känns ju skönt, nästan för skönt.
Fredag blir det krogen, lördag ska mina tjejer fira mig, söndag är jag sliten, onsdag hundra dagars, v.9 åker jag till bydalen och festar med snygga tjejer och snygga killar åker skidor och går på after ski ;) Söndag alltså 7 mars sticker jag på färja. Gillar detta ja..
Nu ska jag chilla
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: hej

Är det inte lite fel att fira 100 dagars när man inte går i 3an? :)

2010-02-14 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0