Take a step back from me before you destroy everything

Kanske dax för ett litet linlägg nu känner jag.
Jag är så trött hela tiden så jag orkar inte blogga, skolan tar kol på mig. Har mycket plugg som jag måste ta igen och kämpa på med så jag inte kommer efter. Fick sluta tidigare idag också så det var skönt :)
Sofia har blivit min granne nu, andra sidan vägen bara så det är nice :) Skönt att ha någon alltid i närheten när man är lite ensam och mörkrädd ibland ;) Var där i dag och blev bjuden på middag, :)
Imorgon är det Fredag igen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Funderar på att åka hem, men det blir nog inte så. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag får prata lite med min mor i morgon :) Ska till frisören i morgon också, färga till mitt hår som jag inte är allt för nöjd med. Blev en liten missfärgning tidigare i veckan som ska åtgärdas.
Men nu måste jag sova så jag orkar kliva upp i morgon.
Så ha en trevlig helg.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0