I do not know, just because I want more

I morgon kommer min älskade Johanna hem till mig och det kommer bli perfekt!
Nästa helg drar vi till stugan och myser också, söndag tallin.
Just nu är jag hos Motti i Klövsjö och myser lite. Såå skönt att komma hem för att jag är så less på skolan så det är helt sjukt. Skulle lätt kunna hoppa av nu alltså. Jag behöver ett läkarintyg!
Jag och mamma har just kommit in från en promenad med valparna, gick till Ica och handlade. Mysigt :)
Nu ska vi fika lite.
Hade bra.
Kram

Kommentarer
Postat av: pappa

älskar dej kan du komma hem till helgen kram

2010-03-03 @ 20:43:37
Postat av: Graviditetsbloggen

En graviditetsblogg som bloggar om graviditeten, samt längtan efter mirakelt.

2010-03-07 @ 13:57:20
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0