Praktik

Har just kommit hem från praktiken, kände att det gick riktigt bra idag faktiskt och ser fram i mot att jobba i morgon. Kanske inte att jag börjar klockan 06:45 men annars är det okej. Efter jobbet vill mina flickor att jag ska följa med ut. Får nog ta en funderare över det faktiskt. Ser inte så ljust ut. ;)

Men nu ska jag ta mig en "soldusch" eller brun utan sol spray, prövade igår och det funkar skit bra! Kommer bli beroende det är ju helt klart! För jag vill redan bli brunare, känner mig MYCKET snyggare! :) 



Ungefär så här ser jag ut en vanlig dag på praktiken ;)

Sov så gott! :)
Kram Charlotte



Kommentarer
Postat av: Anonym

men man ser ju att det är fejk. orange!

2010-12-17 @ 10:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0