Dag 07 – Din bästa vän

Min bästa vän är Johanna Westin :)

Johanna har jag känt i evigheter sen vi låg i barnvagn. Vi har alltid varit grannar och alltid umgåtts med varandra mer eller mindre. När jag började förskolan och upp till trean kanske umgicks vi från och till. Ni vet ju hur det är i den åldern. Man kunde bara umgås med en person, paxa varandra på rasterna.

Men vi har haft tider med varandra då vi umgicks heeela tiden, efter skolan varje dag. För att vi hade hästar tillsammans. Red mycket och umgicks. Vi har verkligen så många minnen tillsammans. 

Nu idag umgås vi väldigt mycket också, förutom att hon gör lumpen nu och när hon gick gymnasiet så gick hon i halmstad så då träffades vi inte så ofta. Men vi pratar i telefon med varandra. Vissa perioder varje dag vissa inte lika ofta.
Men vi kommer alltid vara bästa kompisar. Det känner jag på mig. Jag tycker nästan att vi är mera syskon ibland. Vi berättar allt för varandra, vi litar på varandra till 100%. Jag vet att hon alltid finns för mig hur än det är.Hon lyssnar alltid på mig och är väldigt snäll mot mig.
Jag har haft flera bästa vänner förut också, som man tror är det, men de är kommit och gått. Men med Johanna vet jag att hon kommer alltid stanna. Tack för att du är en sådan fin vän <3

Jag älskar Johanna väldigt mycket och jag är jätte glad att hon är min bästa vän :)










Kommentarer
Postat av: Johanna

åh jag blev helt rörd när jag läste det här inlägget, du är ju världens bästa och finaste vän! älskar dig också massa, massa charlotte <3

2010-12-22 @ 23:05:01
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: viktblogg

hej hej läs min blogg om viktminskning, kost och träning :) http://lowcarbdiets.blogg.se/

2011-01-22 @ 21:59:07
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0