Dag 05 – Din syn på kärlek

Min syn på kärlek, hum

För mig är kärlek något underbart. Att träffa en person och bli kär i är något som alla vill uppleva. Om personen är kär i dig tillbaka, när man är ny kära och det enda man vill är att kyssa varandra och ha sex. Man kan helt enkelt inte hålla fingrarna i styr. Jag tycker att det är helt underbart. Jag är kär i nuläget och jag känner det varje dag hur jag vill ha Alexander nära mig hela tiden. Jag saknar han alltid.

Det finns såklart också dålig kärlek, ex när personen inte är kär i en tillbaka. Det har jag upplevt och det är inte det roligaste måste jag säga. Men det blir alltid bättre. Man får tänka så. Olycklig kärlek.

Det finns många olika kärlek. 
Kärlek till en pojkvän/flickvän
Till familjen
Till ett djur 
Till vänner

Men när jag hör ordet kärlek tänker jag på flickvän/pojkvän.
Jag hoppas att alla får uppleva det. Jag har upplevt det några gånger, men det blir bara bättre och bättre ju äldre man blir, i alla fall för mig.



Den här bilden kopplar jag till Alexander och bilden betyder kärlek för mig.
Han skickade denna till mig när vi höll på träffas innan det blev ett förhållande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0