Dag 03 – Dina föräldrar

Min pappa heter Sven Malm och min mamma heter Maj Einarsson.
Båda mina föräldrar är 52 år.

Min pappa bor i Oviken på en stor gård tillsammans med sina bröder, även min bror och syster bor där och jag har bott där en gång i tiden. Pappa är en person som är väldigt snäll. En person som betyder väldigt mycket för mig även fast det kanske inte syns alla gånger. Om det aldrig hade hänt saker tidigare i min barndom och allt varit i sin ordning. Då tror jag att jag och mina pappa hade varit bästa kompisar. Vi träffas inte så ofta idag och han visar inte mycket känslor till mig, men jag vet hur han känner där inne. Jag är glad över att jag har en pappa.

Min mamma bor i Klövsjö tillsammans med sin sambo. De bor i ett hus där tillsammans. Mammas sambo har även två barn själv som jag kommer jätte bra överränns med. Det känns skönt. Jag är ofta hos mamma på helgerna för att koppla av.
Min mamma är väldigt snäll och jag har stor tillit till henne. Hon och jag pratar om det mesta med varandra.
Men hon och jag kan inte umgås med varandra för länge, då menar jag för många dagar. Då blir vi mest bara irriterad på varandra och kan inte vara uppi varandra. Min mamma bryr dig mycket om mig och det visar hon med känslor. Jag är glad att ha en mamma.

Jag älskar båda mina föräldrar väldigt mycket



Pappa jag och mamma på min skolavslutning i 9an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0