Dag 02 – Din första kärlek

Min första kärlek var en kille som hette Jocke jemtå, som var min första riktiga kärlek. :)

Fick en kommentar av något som ville veta lite mera om min första kärlek, så jag uppdaterar det här :) 

När jag träffade min första kärlek var jag 12 år, skulle till att fylla 13. Om jag minns helt rätt så träffade jag han genom en vän. Vi började prata med varandra, träffades och tillslut blev vi tillsammans. Jag minns inte riktigt hur länge vi var tillsammans eftersom det var så längesen och jag brukar alltid lägga förhållanden bakom mig och glömma bort. Tycker jag är en bra sak :)

Kommentarer
Postat av: en nyfiken en

hur gammal var du då o va hände mellan er då? :)

2010-12-15 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0