Dag 01 – Presentera dig själv

Jag heter Charlotte Malm jag är 18 år men ganska snart 19 i februari. 
Jag går gymnasiet på Palmcrantz skolan i Östersund där jag har valt Omvårdnad för att jag ville arbeta med människor. Jag bor i Östersund i en etta på Rådhusgatan just nu tillsammans med min pojkvän Alexander. 
Mina föräldrar är skilda så mamma bor i Klövsjö och min pappa i Oviken. Jag har två stycken syskon, en lillasyster och eller storebror. Träffar dock inte mina syskon ofta av olika skäl. Har även rätt svag kontakt med min pappa också.

Jag är en tjej som är väldigt omtänksam skulle jag vilja säga, jag vill alltid ställa upp och ge allt mitt stöd för att mina närmsta mår bra. Kan lätt få ångest, för att jag inte har pratat med vissa på ett tag. 
Att umgås med mig är lätt, men jag är rätt blyg i början. Men om du vill lära att känna mig på djupet så tar det nog sin tid. Har svårt att lita på människor så det är anledningen. Jag skrattar väldigt ofta, även fast jag är ensam. Jag är snäll och jordnära. Jag vill aldrig något illa om människor i min omgivning är snälla mot mig.

Jag tycker verkligen inte om skolan, känner mig alltid stressad och pressad över den. Har även problem med min rygg och nacke sen en karusell olycka 07. Så om du är glad att se mig hoppa helst inte upp på min rygg eller vrid min nacke, (det uppskattas). Jag har även mycket i huvudet som jag måste få ut så jag är en person som är ganska sårbar. Jag orkar inte lika mycket som jag gjorde en gång i tiden, och det har ju såklart STOR del med mina smärtor att göra. Låter som jag är väldigt gammal men jag kan erkänna att jag känner mig så. 
Jag håller på med körkortet men jag känner att det är svårt med teorin eftersom det är så mycket annat för mig just nu. Men jag kommer i gång efter jul, då jag också funderar på byta körskola.

Det som betyder mest för mig i hela världen det är mina vänner, utan dom skulle jag aldrig klara mig. Även min pojkvän som jag känner att jag får ett bra stöd ifrån. Men mina vänner ni sitter djupt i mitt hjärta. Ni är min familj och jag bryr mig så mycket om er alla och ni vet precis vilka jag pratar om. Ni är underbara och jag är så glad att jag har träffat er alla. 

Något som jag älskar det är hästar, en gång i tiden hade jag en underbar islandshäst och jag önskar att hon fortfarande var min. En dagen jag flyttar till det ställe jag ska bo då ska jag ha min drömhäst, jag längtar dit varje dag och jag saknar min gamla häst varje dag, hon var verkligen den finaste i mina ögon. Jag önskar att jag kunde träffa dig oftare. Carmensita är min största kärlek och kommer alltid vara.







Charlotte Malm, nu vet ni vem jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0