Stockholm 2010

Denna gång jag reste till Stockholm var det något alldeles speciellt faktiskt, mysigare lov än detta var längesen jag hade. Skönt att få träffa Johanna också och få shoppa in lite saker, blev inte så mycket mest bara mat kändes de som jag la pengar på. Kommer antagligen inte lägga ut bilder på sakerna eftersom jag har blivit så dålig på de här med blogga nu på sista tiden. Men vi går mot sommaren och de ser ut som jag kommer tillbaka i bloggandet!
Jag shoppade i alla fall, leggings, linne, tunika, underkläder, smyken, jeans, haha nu kommer jag inte på mera! 

Jag gjorde en lista i dag på saker jag vill ha:

  • Skor, converse
  • Ny Stockholm resa
  • Platt-tv
  • Ny säng
  • Klackar
  • Körkort NU
  • Middagsklänning
  • Sommar!


    Nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar med dagen i morgon, körning, gymmet och promenad blir det.
    Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0