TILLBAKA..

Från en låång paus från bloggen, men nu är jag här igen, vet inte hur länge men ett tag :)
Jag har hämtat ut mina körkorsts böcker så nu är det bara att plugga. Jag går på Z-trafikskola. Så jag ska dit och träna lite och med Kim blir det också eftersom han också går där! Trevligt att ha sällskap. :)
Mina katter är helt underbara, de bara busar och är så söta, så mycket sömn får man icke men de är så söta.
Skolan tar kol på mig kan jag berätta! Åh det är så jobbigt. Längtar till helgen redan! hihi.
Helgen ska jag hem igen och bara ta det lungt.
Men nu måste jag iväg, ska ut och gå med Tea och sen kanske mats kommer och säger hej.


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0