Söndag kväll

Jag känner att jag börjar bli dålig med de här att blogga.
I helgen har jag haft mycket trevligt! Fredag firade vi Lovisa och på Lördagen var jag och Terese iväg till Brunflo för att fira Sofia, Grattis grattis Sofia till din 18 års dag.
Idag har jag bara tvättat hela dagen, kollat på tv, försökt fatta psykologin, men jag fattar inte så jag får fråga i morgon på skolan så det blir klart någon gång.
Skola i morgon känns inte kul alls, för att jag har jätte ont i nacke och rygg. Ska ta en alvedon och lägga om om någon timma. Måste se klart på Ensam mamma söker och någon drama film som ska gå ikväll också :)
Men nu är det slut på reklam.



Ha en mysig kväll.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Sofia

<33

2009-09-07 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0