seg dag

God morgon kan jag säga!
Jag har inte klivit upp än, jag ligger i sängen med TVEN på läxor runt om mig och datan i knäna. Funderar på att kolla på en film. Hade tänkt att åka hem till Oviken idag men det verkade inte bli av alls för att ingen skulle in och ingen hämtade. Synd att det inte blev Oviken i helgen, hade faktiskt sätt ifram i mot det, menmen. Igår kväll var Terese och Tea här, vi kollade på en film och pratade till halv tre. Jag vaknade vid 11 idag, rätt tidigt för att vara uppe sent. Men jag ligger än i sängen som sagt.
Ikväll kanske jag ska vara med Tea och Terese om jag tar mig upp men det ser mörkt ut.
Nu ska jag krypa under täcket och kolla på Dagboken.



Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0