ÖSTERSUND ÄR MIN STAD

Hej!
Vad tycker ni om min nyfixade blogg? Johanna var snäll och hjälpte mig. Tack så mycket :)
Jag har just kommit hem till stan, ska snart sätta igång med plugget efter jag har tagit en skön dusch. Det var kalle som var så snäll och körde in mig och så handlade han massa mat åt mig, tack så mycket :)
Igår hade vi myskväll hos felicia och kollade på film. Vi såg Green Street Hooligans. Mycket bra film tycker jag.
Marcus och Anders var också där så vi prata och kollade på Juno också. Konsigt nog drömde jag att jag var med barn, antar att det var för jag såg den filmen, huvva :P haha.

Jag måste berätta att jag hade roligt i fredags, hahahahah herregud. Var på moderat fest och sen drog vi vidare. Kan berätta mera om ni vill veta när vi ses.
Men nu ska jag hoppa i duschen.



Ha en mysig kväll. 
Puss på er/ Charlotte


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin den blev :) Ja de va fan kul! <3

2009-09-27 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0