KÖRKORT!

Jag har helt enkelt blivit skit dålig på att blogga. Jag har ingen ork alls nu länge, skolan tar kol på mig!
Men nu är det äntligen helg och jag befinner mig henna i Oviken :) Igår så var jag hos Felicia och vi kolla på Idol och efter det var de pirates of the caribbean, jag såg inte hela eftersom jag somnade lite då och då. Tror att Jag lovisa och felicia somnade någon gång under filmen:P haha trötta tjejer_92
Idag så ska jag chilla, övningsköra bil lite. Har mera att plugga nu fram till Februari eftersom jag ska skriva in mig på KÖRSKOLAN PÅ MÅNDAG! Jag är så glad! Jag så jätte mycket Kalle :) Så nu jävlar blir det körkort så vi kan bila till festivaler och till Halmsta så jag ska fira Johannas student!
En sak till har jag att berätta också. Igår var vi och köpte massa katt saker, så i morgon kommer mina katter flytta in hos mig i stan, små kattungar! Åh de är så fina! Men nu ska jag ut och mysa med dem :) 
Här är en bild på dem, dålig bild, men i morgon får ni bättre :)


Ha en bra dag :)
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0