Jag kan inte förstå..

Att jag och Nikklas gjorde slut igår.. det känns så sjukt jobbigt för att ingen av oss ville att det skulle sluta så här jag trodde att det skulle bli 9 månader till och till.. Men så här slutade det. Men jag hoppas att det kommer bli bättre snart, så vi kan träffas lite och prata så det inte blir så jobbigt. Jag kan berätta att dessa 9 månaderna tillsammans med dig Nikklas har varit så bra, vi har haft så mycket roligt tillsammans och jag saknar det redan. Vi pratade om allt tillsammans och vi skrattade jämt.
För mig känns detta så overkligt, jag har inte riktigt fattat att du är inte min baby längre..
Men jag hoppas att vi kommer hitta tillbaka till varandra inom snar framtid..

Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Emie

Tänkte skriva något uppmuntrande, men kom riktigt inte på något bra. Haha!



Ne men.. Tråkigt när det blir sådär, ni var så söta ihop, men som sagt, hoppas ni hittar tillbaka till varandra :)

2009-09-20 @ 13:09:06
URL: http://emien.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förstår att det är jobbigt gumman, du vet att ja alltid finns här för dig om du behöver prata. Ringer dig sen. Love you! <33

2009-09-20 @ 17:40:47
Postat av: isabelle

charlotte <3

2009-09-20 @ 20:16:29
URL: http://oflyyt.blogg.se/
Postat av: Sanna

hitta tillbaka som vänner eller bli tillsammans igen charlotte?;D

2009-09-20 @ 22:30:49
Postat av: martina

kramis!

2009-09-21 @ 08:30:38
URL: http://nyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0