Kvällsinlägg

Jag behöver skriva ett litet inlägg nu innan jag går och lägger mig i sängen..
Denna kväll har verkligen varit konsigt och det känns rätt jobbigt att behöva sova ensam inatt.. Det är första natten ensam så jag undrar hur detta ska gå. Jag mår faktiskt inte helt bra än, det känns så jobbigt allt detta. Det är så sjukt jobbigt när sådana saker med pojkvänner händer. Verkar vara tid för det nu, för att det är inte bara mig det har hänt.. Fruktansvärt jobbigt, tråkigt, sorligt..

Imorgon börjar skolan igen, och jag orkar inte det känns så fruktansvärt jobbigt att kliva upp och bara ta sig dit. pust.. Ny dag nya möjligheter!
Ni ska få en höra en låt nu innan jag somnar.




Sov gott.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0