Cykeltur med klassen

Hej!
Idag är jag hemma från skolan hade inga lextioner, skönt!
Så jag och Sofia har sovit och tagit det lungt bara. Hon har åkt hem nu för att hämta saker för utgången ikväll. Jag hoppas att Johanna kommer snart också så vi kan börja fixa oss för kvällen! Jag hoppas att det kommer bli en rolig kväll, och jag hoppas att jag får träffa alla tjejerna också :)

Igår var vi och cyklade med skolan, helt okej faktiskt. Ska visa bilder sen dess :)
Men nu ska jag ringa Sofia och Johanna och kolla när de kommer så vi kan festaaaa!



















ha en trevlig kväll
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fin mugg

2009-09-26 @ 15:43:31
Postat av: Lovisa

vad fin den nya designen blev! :)

2009-09-27 @ 14:18:30
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0