ÄNTLIGEN SNART FREDAG!

Nu har jag kommit hem, har ju varit med pappa idag och det var mysigt :)
Han skulle göra lite ärenden så jag följde med han. När vi var på en affär så kom jag på att jag behövde glödlampor och de hade kvar de vanliga så vi köpte en hel korg. De har ju bytt nu till svagare och de är helt värdelös sa far min, lös inget typ. Så nu har vi så det räcker ett tag. Sen åkte vi och åt en korv och handlade mat och lite flera saker :) Nu ska jag nog kolla på de sista talen i matten om jag kan de och sen kanske pröva ladda hem ett skrivprogram till datan så jag kan börja med psykologin och lyssna på lite Bon iver.



Men ha en trevlig kväll.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0