WE ARE THE PEOPLE

Soft dag!
Vaknade, satt och åt flingor och fil och kollade ut på den fina frosten.
Kollade på Forrest Gump, pluggade. Lovisa kom och vi kollade på Ondskan och for på Ica maxi, köpte en ansiktsmask. Kanske blir mys ikväll, det hoppas jag på. Måste ner på Willys och köpa choklad, jag älskar choklad. Måste kolla tvätten snart igen också. Men jag missar inte att lyssana på Nick Pitera med Poker face, tycker att han har sjuukt skön röst och när han sjunger som en tjej är ju inte fel någon stans.

Jag längtar till helgen då jag får sminka mig extra mycket och gå ut och träffa folk! Vet redan vad jag ska ha på mig. Vet också att skolan i morgon kommer inte bli allt för rolig. Träffa folk det blir lite kul.
Vet också om jag fick en önskan idag så skulle jag önska att jag kunde sjunga!

Njuuut till Nick.




Bilden är från studenten, datumet på bilden stämmer inte!

Ha en trevlig Tisdag kväll.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0