phonecall every night

Godmorgon!
Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan? ;) Det har jag gjort!
Ifredags så var vi ut en sväng, Jag Lovisa Johanna Karolin och Jessica. Kändes jätte roligt att få träffa er :) Vi gick till G3 för att vi skulle träffa en kille, sen drog vi ner på Marite, men det var inte alls roligt så vi gick hem igen, myste och sådär :) Karolin och Jessica tog taxi hem, vi åkte med en sväng också.
Jag Lovisa och Johanna kände att vi tagit lov, alla vi tre somnade med kläderna på. Haha, trevlig kväll.

Jag måste berätta att mitt kök ser inte ut som vanligt, det är jätte mysigt med nya gardiner och lampa och så. :) Kanske tar ett kort och lägger ut så ni få se.



Idag ska vi bara ligga och mysa, kolla på film och äta god frukost! Om jag inte skriver i morgon så är det för att jag åker till Oviken. Jag och Johanna ska ut och rida :):)
Ha en trevlig dag :)
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0