Hemma i cribet

Godkväll bloggen!
Jag sitter hemma i Oviken ikväll tillsammans med Pappa och Johanna, kändes skönt att komma hem en liten sväng innan partyt i morgon. Skolan har varit bra idag efter skolan kollade vi på föreningsfotbollen jag Tea Julia och Lovisa. Sen skulle pappa hämta oss så vi skulle få åka hem, men han skulle fixa massa så vi frös sönder hade ingen känsel i fötterna så vi satt på blåcenter och väntade.
Sen åkte vi ner på stan så jag köpte outfit tills i morgon och sen hem till mig för att hämta saker. Sååå klart glömde jag mina böcker och kom på det på försön så vi fick vända. Äntligen klar med samhälle, det känns mycket bra. Pappa och jag har ätit pizza tillsammans och pratat lite.
Kollade ni på Idol ikväll, jag kollade lite när jag pluggade. Mariette tycker jag är bäst, de som jag hörde.
Men nu ska jag och Johanna kolla på en film efter vi har sätt något skit program på tv :P


En bild på mig i sommras :P
Ha en trevlig kväll och sov gott!
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0