SMÄRTA

Tänkte skriva ett inlägg nu innan jag ska kolla på Hollywoodfruar.
Idag så var jag hemma för skolan, jag har så ont i min rygg och nacke så jag kände för att vila mig, eller plugga som sagt. Jag var en sväng på stan också. Skulle köpa något smärtstillande men det fanns inte. Så jag ska kontakta läkare och få lite starkare saker, haha. Jag gick med Lovisa på stan så hon bjöd med mig hem på lite mat efter, mycket trevligt. Tack igen Lovisa ;)
Jag köpte lite saker också, en halsduk, ni får nog se den när jag ska använda den :)
Vet inte om det blir skola i morgon. Tror inte det, eftersom jag har lika ont än.
Men nu ska jag plugga


Ha en trevlig kväll :)
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0