You are a fucking idiot

Sitter och lyssnar på i've been loving you och väntar på att jag ska soova.
Ska ta bussen till Oviken kvart i 8 så jag kommer vara sjuuukt trött. Känns jätte segt att åka dit så jag funderar om jag tar bussen till stan direkt, få se hur jag känner för det i morgon.
Kvällen har varit mysig med mamma, har hunnit pratat ut lite och så, det känns skönt. Filmen var lika bra som den brukar vara tycker den är sjukt skön ;) Ge mig lite krogen liv! Tur att det inte är såå länge kvar. På tal om det så måste jag plugga till körkortet, måste dit i veckan och boka körning så jag kan bila ner till Halmstad och träffa min Johanna när hon tar studenten! :) Det kommer bli nice och GALET.



Nu ska jag lägga mig och sova, även fast jag är sjukt besviken och arg.
Sov så gott.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0