the place we meet

Klockan är 02:02 och jag är vaken.. Jag har prövat sova sen klockan 22 men det är helt omöjligt..
Skolan i morgon är verkligen viktigt, jag har mycket att göra som jag inte kan missa men kanske gör det endå. Min mage har jag ont i eftersom jag äter 5 stycken tabletter om dagen för att min nack och rygg smärta inte ska kännas, nacken funkar det för men inte ryggen.
Jag har sjukt mycket tankar i huvudet ikväll, jag har en vän som inte mår bra själv och det är aldig roligt. Johanna har åkt hem så jag är ensam just nu i min lägenhet (något som jag inte är bra på). Känner att jag verkligen behöver träna på att vara ensam, för att jag kan verkligen inte, antar att det är därför jag inte kan sova heller. Jobbig kväll, jobbig start på skolan. Behöver mera lov. Ge mig liiite tur just nu, låt mig få min vilja fram så det känns bra igen för att just nu är det bara jobbigt.



Det är verkligen något speciellt med denna låt, jag gillar den väldigt starkt och det har jag gjort länge.
Tycker att den påminner om så mycket, minnen som jag har.

Ska nog pröva sova nu för att klockan börjar närma sig tre.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0