SVÅRT

Godkväll bloggen
Jag ska just till att lägga mig i sängen och sova. Ska börja tidigare i morgon så jag har provet i natur gjort. Har pluggat på det rätt mycket så nu hoppas jag att jag kan det så jag kan få G. Jag HATAR natur!

Jag känner på mig att det kommer bli en jobbig dag i morgon med  tanke på allt som hänt idag, det har verkligen varit jobbigt för oss alla, speciellt för Sofia som minste sin hund som hon haft hela livet.
Det var verkligen fruktansvärt, det var jag Sofia och Linn som vad med in i rummet och såg allt. När hon somnade in. Lilla Lady, du var verkligen så snäll liten söt vovve, alla gillade dig. Men du har haft ett bra liv och varit i livet länge, hon blev 12 år.

Nu ska jag sova.
Sov så gott.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0