SKÅÅÅL!

Så skönt med Fredag. Självklart ska partyprissen Charlotte ut och vilda även fast jag jobbar denna helg. Tur att jag börjar klockan två i morgon, annars hade det blivit jobbigt. Lite tråktigt att det verka bara vara jag som jobbar denna helg. Men det ska nog funka bra. Längtar tills söndagkväll då allt är över :)
Just nu sitter jag och väntar på att Lovisa ska komma hit till mig så jag få låna hennes ögonskuggor, hihi. Sen tar jag upp Terese och Felicia och drar på för fest i Lugnvik och sen åt andra hållet, Tovalla och går på feeest. Sen drar jag hem eller till Lovisa och efterfestar! :) Låter ju som en riktigt bra kväll :).
Felicia tar med kameran så ni kommer få se massa härliga bilder på fulla ungdomar senare ;)


Varför jag lägger upp denna bild är för att Charlotte ska ju dricka öl i kväll ;) hahah

Ha en trevlig kväll
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: emilya.

sv: njaa tvekis på de va, jag är nog lite kär i min olarapace:)hah <3

2009-11-20 @ 22:43:31
URL: http://[email protected]
Postat av: fannyyy

skulle inte lovisa på festen i spikis? :P måste få festa med er någon gång! :)

2009-11-22 @ 14:10:43
URL: http://fannyjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0